sabato 29 marzo 2014

RAVIOLI WITH HONEY SAUCE - RAVIOLI CON SALSA AL MIELE


I have not had time to finish the review on honey sauce that I had to prepare it immediately, in order to "test it" with the delicious mushroom ravioli (my favorite)! Enjoy and have fun recipe to prepare it once!

Ingredients for 4 people: 
320 grams of mushroom ravioli
honey sauce (see recipe in my blog) to your liking
30 grams of grated Parmesan cheese
butter
salt and pepper

preparation: 
Very simple and strong impact: Prepare the sauce with honey in the manner specified in the recipe and posted in my blog (see label sauces).
Boil the ravioli in a pot of hot water, then drain it al dente.
Pour over the honey sauce, sprinkle with Parmesan cheese, pepper, salt and serve hot. A recipe really tasty!


Non ho fatto in tempo a finire la recensione sulla salsa al miele che ho dovuto prepararla immediatamente, in modo da "testarla" con dei gustosissimi ravioli ai funghi ( i miei preferiti)!! Godetevi la ricetta e divertitevi a prepararla una volta!!

Ingredienti per 4 persone:
320 grammi di ravioli ai funghi
salsa al miele (vedi ricetta nel mio blog) a vostro piacimento
30 grammi di parmigiano grattugiato
burro
sale, pepe

Preparazione:
Molto semplice e di sicuro impatto: Preparate la salsa al miele nelle modalità indicate nella ricetta e postata nel mio blog (vedi etichetta salse).
Mettete a bollire i ravioli in una pentola di acqua calda, quindi scolateli al dente.
Versate quindi sopra la salsa al miele, cospargete di parmigiano, pepate, salate e servite caldo. Una ricetta veramente appetitosa!